FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Ithnan (イスナーン Isunān) oli Al-Thamenin jäsen. Alma Torranissa hän kuului Solomonin vastarintaan ortodoksisen maagikirkon kukistamiseksi, ja kantoi yhtä 72 jumalsauvasta.

Ulkonäkö Muokkaa

Ithnan on pitkä ja lihaksikas mies. Hänellä on pitkät, vihreät hiukset ja violetit silmät. Hänellä on päässään turbaani ja kavojensa edessä mustakultainen naamio ja valkoinen kangas. Naamion alla hänellä on pukinparta ja otsassaan kolme pistettä. Hän käyttää mustaa takkia ja hänellä on sauvanaan kahvallinen maski.

Alma Torranissa hänellä oli erilainen hiustyyli, eikä partaa. Hänellä oli otsassaan kolmas silmä, kuten kaikilla jumalsauvojen kantajilla.

Luonne Muokkaa

Ithnan on vakava ihminen. Hän on tyyni, ja hänellä on tapana mennä suoraan asiaan. Hän on itsevarma kyvyistään, minkä vuoksi hän on hieman ylimielinen.

Ennen liittymistään Al-Thameniin, Ithnanilla oli heikko kohta veljeään Settaa kohtaan, joka aina kehui häntä tilaisuuden tullen. Ithnan kritisoi kumppaneitaan, varsinkin kun asiat eivät mene suunnitelmien mukaan. Koska Ithnan oli lyhyt, hän halusi kasvaa vanhemmaksi kasvaakseen Ugoa pidemmäksi.

Pian sen jälkeen, kun Solomon korvasi Ill Ilah'n maailman jumalana, Ithnan alkoi muuttua ihmisenä. Sen ja Settan kuoleman takia Ithnan ei voinut hyväksyä kaiken määräämää kohtaloa. Hänen mukaansa ihmisten tulisi elää oman tahtonsa mukaisesti, ja että kohtalon olemassaolo loukkaa Settan ylpeyttä, koska tämä oli päättänyt taistella ja kuolla omasta valinnastaan.

Historia Muokkaa

Ithnan Past

Ithan kuului aiemmin Solomonin vastarintaan ortodoksisen maagikirkon hallintoa vastaan. Hän kunnioitti kuningas Solomonia ja oli tätä kohtaan erittäin uskollinen.

Myöhemmin Ithnanista tuli Al-Thamenin jäsen ja hän alkoi taistella kohtaloa ja Solomonia vastaan. Alma Torranin tuhon jälkeen Ithnan tuli muiden Al-Thamenin jäsenten kanssa Solomonin luomaan uuteen maailmaan.

Juoni Muokkaa

Zagan-kaariMuokkaa

Ithnan nähdään ensikerran tulevat Torranin saaristolle kauppiaaksi tekeytyneenä Dunya Musta'simin ja Isaacin kanssa. He menevät Zaganin labyrinttiin Aladdinia ja muita myöhemmin. Sisällä Dunya ja Isaac hyökkäävät Aladdinin tiimiä vastaan, mutta Aladdin harhauttaa heitä ja Alibaba lyö Ithnanilta pään poikki. Ithnanin päättömästä ruumiista ilmaantuu käärme, joka puree Hakuryuuta käteen ennen joukon lähtöä labyrintista.