FANDOM

Small bad
Juonipaljastuksia!
Varo! Tämä artikkeli tai sen osa saattaa sisältää juonipaljastuksia luvusta 199 eteenpäin! (vain mangassa nähtyjä tapahtumia)

Ignatius Alexius (イグナティウス・アレキウス Igunatiusu Arekiusu) on Reimin armeijan ylikomentaja. Hän oli myös labyrintinvaltaaja ja Scheherazaden kuninkaan astia, jolla oli henki Purson.

Ulkonäkö Muokkaa

Ignatius on vanhahko mies, jolla on vaalea aaltoilevat hiukset, paksut kulmakarvat ja pitkä nenä. Hän käyttää kypärää, jonka edessä on Reimin vaakuna ja päällä pitkä turkki. Ignatiuksella on yllään vaalea hihaton kaapu ja musta viitta.

Luonne Muokkaa

Ignatius on rauhallinen ja pidättyväinen. Vaikka hän onkin armeijan ylikomentaja, hän palvelee ja kunnioittaa Scheherazadea uskollisesti.

Historia Muokkaa

Jossain vaiheessa elämäänsä Ignatius valloitti 20. labyrintin ja sai henkensä Pursonin.

15 vuotta sitten Ignatius ja Scheherazadekutsuttiin Umm Madauran bankettiin.

Juoni Muokkaa

Small giana
Kesken!
Tämä artikkeli tai sen osa on keskeneräinen. Voit auttaa Magi Wikiä laajentamalla sitä.

Magnostadt-kaariMuokkaa

Ignatius on Reimin pääkaupungissa Remanossa Nerva Julius Caluadesin, Scheherazaden ja Fanalis-joukkojen kanssa, ja he keskustelevat sodasta. Ignatius pysyy vaiti koko keskustelun ajan.

Kun Reimin armeija saapuu Magnostadtiin, Ignatius on Nervan ja Scheherazen kanssa Reimin pääkaupungissa. Kun Reimin sotilaat eivät onnistu läpäisemään borgia, Sccheherazade kertoo Nervalle ja Ignatiukselle, ettei heidän metalliastioitaan tarvita, ja että heidän tulisi luottaa Reimin kansaan. Scheherazade muistuttaa siitä, että ruuti on keksitty. Ignatius keskustelee Scheherazaden kanssa siitä, kuinka tärkeää on, että reimiläiset kykenevät elämään omillaan. Ignatiuksen mielestä reimiläiset saisivat olla itsestään ylpeitä.

Ignatius vaikuttaa olevan kauhistunut, kun Matal Mogamett käynnistää tuhoisan hyökkäyksen kohti reimiläisiä ja kun Mogamett on aikeissa tehdä sen uudestaan. Hän yllättyy, kun Fanalis-joukot saapuvat pysäyttämään sen. Ignatius katsoo myöhemmin Aladdinin voimannäyttöä ja sitä, kun Nerva kutsuu Scheherazaden nimeä ja tämä vahvistaa Aladdinin olevan oikea magi.

Mu with reinforcements

Seitsemän meren liitto saapuu myöhemmin hyökkäämään Meediota vastaan, jolloin Ignatius, Muu ja Nervakin tulevat paikalle, Ignatius ja Muu henkiasuissaan. Ignatius kutsuu äärimmäisen taikuutensa muiten taistelukentälle kokoontuneiden metalliastioiden kantajien kanssa.

Kyvyt Muokkaa

MetalliastiaMuokkaa

  • Ignatiuksen kasvot hänen henkiasussaan.
  • Ignatiuksen henkiasu.

Purson oli Ignatiuksen 20. labyrintin vallatessa saanut henki. Purson saattaa hallita vesitaikuutta.

Henkiase: Ignatiuksen henkiase on kolmikärjen näköinen.
Henkiasu: Henkiasussaan Ignatiuksella on vedellinen ulkonäkö, sillä hän saa pyrstön ja hänen kasvonsa ovat sinisten suomujen ympäröimä.

Taistelut Muokkaa

Suhteet Muokkaa

ScheherazadeMuokkaa

Ignatiuksen nähdään olevan kunnioittava Scheherazadea kohtaan, kun hän tervehti tätä tämän kävellessä samaan huoneeseen.

Trivia Muokkaa

  • Nimi Ignatius tarkoittaa "tulista" latinaksi. Ironisesti, Ignatiuksen voimat pohjautuvat veteen.
  • Ignatiuksella on sama sukunimi kuin Titus Alexiuksella, Muu Alexiuksella ja Myron Alexiuksella.