FANDOM

"Tiivistä henkesi valtavat voimat omaan kehoosi ja anna itsesi materialisoitua omana henkenäsi. Nämä ovat hengen käytön perusteet!!"
Sindbad selittää, kuinka henkeä käytetään.

Henkiasu (魔装 Masō) on kyky, jolla labyrintinvaltaaja voi ottaa hengen hahmon.

Käyttö Muokkaa

Henkiasun oppiakseen labyrintinvaltaajan tulee käyttää metalliastiaansa antaakseen itsestää tulla yhtä henkensä kanssa. Tämä tehdään tiivistämällä hengen voima itseensä.

Ulkonäkö Muokkaa

Henkiasua käyttäessään henkilö yrittää ottaa henkensä ulkomuodon. Tämä ei tarkoita kasvonpiirteitä tai hiuksia jne., vaan vaatteita, koruja ja ihon koostumusta (kidukset tai väri). Useimmissa henkiasuissa henkilö saa otsaansa kolmannen silmän.

Kyvyt Muokkaa

Aseen aktivointiMuokkaa

Labyrintinvaltaajat, jotka eivät ole vielä oppineet tekemään kokonaista henkiasua tai muuten vaan, voivat aktivoida pelkästään henkiasun aseen. Käyttäjä ympäröi metalliastiansa magoilla ja tiivistää sen henkiaseen muodostamiseksi. Kokonaisen henkiasun saa aikaan ympäröimällä koko kehonsa samalla tavalla. Tämä on kunnollinen tapa käyttää hengen voimaa sen sijaan, että vain loisi purkauksia voimasta ulospäin.

Äärimmäinen taikuusMuokkaa

Äärimmäinen taikuus on kyky, jota vain henkiasun täysin hallitsevat kykenevät käyttämään. Se on henkiasun voimakkain tekniikka, jota käytetään lukemalla loitsu. Alibaban mukaan metalliase hajoaa, jos kahdeksansakarainen tähti katkaistaan silloin, kun joku käyttää henkiasetta.

Muunnelmat Muokkaa

Pimeät henkiasutMuokkaa

Pimeää henkiasua käyttääkseen tulee puukottaa itseään vatsaan pimeällä metalliaseella.

Käyttäjät Muokkaa

Henkiasun käyttäjiä ovat:

Pimeän henkiasun käyttäjiä ovat: