FANDOM

Hakuren Ren (練 白蓮 Ren Hakuren) oli Koun keisarikunnan entinen toinen prinssi.

Ulkonäkö Muokkaa

Hakuren oli nuori mies, jolla oli tummat hiukset ja siniset silmät. Hänellä oli leuassaan samanlainen kauneuspilkku, kuin hänen sisaruksillaan ja äidillään Gyokuenilla, jota hän muistutti eniten. Hakuren käytti perinteisiä vaatteita ja piti hiuksiaan nutturalla.

Luonne Muokkaa

Hakuren oli iloinen, rento, rehellinen ja fiksu. Hän oli myös vallanhimoinen mutta suurisydäminen henkilö.

Historia Muokkaa

Hakuren oli ensimmäisen keisarin, Hakutokun, ja keisarinnan, Gyokuenin, toinen poika. Hän soti isoveljensä Hakuyuun rinnalla monessa sodassa.

Kymmenen vuotta ennen tarinan alkua hän ja hänen veljensä joutuvat heidän äitinsä aloittamassa kapinassa syntyneeseen tulipaloon. Hän ja Hakuyuu kuolivat tässä tapahtumassa.

Juoni Muokkaa

Merirosvot-kaariMuokkaa

Hakuren's corpse

Hakuren nähdään Hakuryuun musitoissa. Hän on taistelemassa Al-Thamenia vastaan veljiensä kanssa palatsissa, joka oli sytytetty tuleen. Hakuryuu kysyy veljiltään, olivatko heidän siskonsa ja äitinsä kunnossa, mutteivät Hakuyuu ja Hakuren vastaan. Hakuren kuolee veljistä ensimmäisenä.

Kyvyt Muokkaa

Hakurenilla oli hyvät armeijanjohtotaidot ja kokemusta. Hän ja veljensä perivät isänsä vakavuuden ja urheiden, tehden heistä mahdollisia suuria kuninkaita.

Trivia Muokkaa

Hakuyuu Hakuren sketch

Hakuyuun ja Hakurenin designit.

  • Hakurenin nimi tarkoittaa "valkoista lotusta".
  • Hän oli isoveljensä Hakuyuun neuvonantaja.
  • Kun Hakuyuu ja Hakuren olivat vielä elossa, ja Gyokuen oli juuri tuonut nuoren Judarin Koun keisarilliseen palatsiin, Judar sanoi paikan mahdollisia kuninkaan astioita tarkastellessaan Hakuyuussa ja Hakurenissä olevan jotain aivan erityistä. Gyokuen kielsi Judaria viemästä näitä kahta labyrinttiin.