FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Hakuei Ren (練 白瑛 Ren Hakuei) on Koun keisarikunnan ensimmäinen prinsessa. Hän oli aiemmin Koun läntisen valloitusarmeijan pohjoisten joukkojen kenraali, ja hänellä oli henki Paimon. Hän oli labyrintinvaltaaja ja Judarin kuninkaan astia. Jättäessään Gyokuen Renin kehon hänen muinainen esiäitinsä, Arba, otti vallan Hakuein kehosta. Hakuei oli pitkään tajuttomana, kun Arba ajettiin pois hänen kehostaan, mutta hän heräsi lopulta.

Ulkonäkö Muokkaa

Hakuei on nuori nainen, jolla on pitkät mustat hiukset ja siniset silmät. Hänellä on kauneuspilkku leuassaan samassa paikassa, kun hänen veljillään ja äidillään. Kouga-klaanin kanssa ollesaan hänellä oli poskessaan arpi. Myöhemmin hänen kehonsa oli arpeutunut vielä enemmän.

Hakuei käyttää perinteisiä naisten kaapuja ja kevyttä haarniskaa. Hän kantaa mukanaan metalliastiaansa, valeasulkaista viuhkaa.

Luonne Muokkaa

Hakuei on kiltti ja päättäväinen nainen, jolla on vahva oikeustaju. Hän haluaa luoda oikeanmukaisen ja yhdistyneen maailman. Tämän tavoitteen saavuttaakseen Hakuei haluaa yhdistää maailman rauhanomaisesti Koun keisarikunnan suorittamana. Hakuei on pasifisti, joka haluaa liittää muut alueet Kouhun diplomatian keinoin konfliktien sijasta. Tämä johtuu siitä, ettei Hakuei halua maailmassa olevan vihamielisyyksiä pakotettujen valloitusten vuoksi. Hakuei osoittaa vahvuutta pysymällä horjumattomana kuolemankin edessä, eikä hän ole naiivi idealisti. Hakuei hymyilee paljon, ja pysyy positiivisena. Hän välittää tovereistaan, etenkin pikkuveljestään Hakuryuusta. Hän tekee voitavansa varmistaakseen veljensä olevan onnellinen laittamalla tälle tämän lempiruokia.

Historia Muokkaa

0.png

Nuori Hakuei

Hakuei on Koun keisarikunnan ensimmäisen keisarin, Hakutokun, sekä keisarinna Gyokuenin kolmas lapsi ja ainoa tytär.

Kun Hakuei oli nuori, hänen isänsä salamurhattiin, ja hänen isoveljensä Hakuyuu ja Hakuren kuolivat tulipalossa heidän äitinsä järjestämässä kapinassa. Hakuei ei kuitenkaan saanut tietää äitinsä syyllisyydestä yli kymmeneen vuoteen. Kapinan jälkeen Gyokuen kertoi Hakueille ja tämän ainoalle selviytyneelle veljelle, Hakuryuulle, että heidän sedästään Koutokusta tulisi uusi keisari, ja että Koutoku adoptoisi Hakuein ja Hakuryuun, joten he saivat pitää arvonsa prinsessana ja prinssinä.

Hakuei and Seisyun capturing Paimon

Jonkin aikaa myöhemmin Judar kutsui Hakuein Paimonin labyrinttiin, jossa tämä sai metalliastiansa. Hakuei ja tämän apulainen Seishun Ri valloittivat layrintin, ja Hakuei sai Paimonin hengekseen. Labyrintinvaltaus kohensi Koun keisarikunnan korkea-arvoisten mielipidettä Hakueista, ja hänestä tehtiin läntisen valloitusarmeijan kenraali. Hänet ja hänen joukkonsa asetettiin Kouga-klaanin lähistölle Tenzanin ylängölle.

Juoni Muokkaa

Kouga-kaariMuokkaa