FANDOM

Small bad
Juonipaljastuksia!

Gyokuen Ren (練 玉艶 Ren Gyokuen) oli Koun keisarikunnan keisarin vaimo ja kahden vanhimman prinssin äiti. Prinssien syntymän jälkeen Gyokuenin kehosta otti vallan tämän muinainen esiäiti Arba, jonka Solomon oli sulkenut toiseen maailmaan Ill Ilah'n ja Al-Thamenin kanssa tuhanneksi vuodeksi. Arban hallitessa hänen kehoaan hän sai kaksi muuta lasta ja johti Al-Thamenia, kunnes Hakuryuu Ren lopulta tappoi hänet.

UlkonäköMuokkaa

Gyokuen on laiha ja nuorekas, keskipitkä nainen. Hänellä on vaaleansiniset silmät ja mustat hiukset. Hänellä on kauneuspilkku poskessaan, ja hän käyttää yleensä punaista huulipunaa. Hänellä on pieni, kukanmuotoisen jalokiven koristama hattu ja lattiaan yltävä vaaleanpunainen ja valkoinen kaapu.

LuonneMuokkaa

PsychoKuen

Arba vallassa Gyokuenin kehosta.

Gyokuenin alkuperäisestä luonteesta, ennen kuin Arba valtasi hänet, ei juuri tiedetä. Gyokuenina ollessaan Arba kuitenkin esitti olevansa välittävä ja rakastava äiti. Todellisuudessa Arban valtaama Gyokuen oli kuitenkin julma, juonitteleva ja vallanhimoinen. Hän ei välittänyt lapsistaan, ja järjesti jopa aviomiehensä ja kahden vanhimman prinssin kuolemat ahmiakseen valtaa. Hänen tavoitteenaan oli kutsua Ill Ilah ja tuhota Solomonin tahdosta luotu maailma kohtalon vastustamiseksi.

HistoriaMuokkaa

Gyokuenin esiäiti Arba oli lukittuna toiseen maailmaan tuhanneksi vuodeksi. Jossain vaiheessa hän sai vallattua ihmisnaisen kehon, ja jatkoi elämistä ikuisesti synnyttämällä tyttären ja siirtymällä myöhemmin tämän kehoon. Arba jatkoi tätä kaavaa vuosisatoja. Kun Gyokuen meni naimisiin Koun ensimmäisen keisarin kanssa ja synnytti kaksi prinssiä Arba, joka oli aiemmin ollut vallassa Gyokuenin äidin kehosta, otti vallan Gyokuenista. Arba käytti hyväkseen Gyokuenin avioliitoa keisarin kanssa omia suunnitelmiaan varten.

Ensimmäisellä keisarilla ja Gyokuenilla oli neljä lasta: Hakuyuu, Hakuren, Hakuei ja Hakuryuu. Keisari ja kaksi vanhinta poikaa kuolivat tulipalossa Al-Thamenin, Arban valtaaman Gyokuenin kätyreiden, järjestemässä iskussa. Aviomiehensä kuoleman jälkeen Gyokuen meni naimisiin tämän veljen, toisen keisarin Koutoku Renin, kanssa.

JuoniMuokkaa

Katso Arba#Juoni.

KyvytMuokkaa

Oikean Gyokuenin kyvyistä ei tiedetä mitään, sillä Arba valtaa hänen kehonsa ennen tarinan alkua.

Sillä Arba on magi, hänen valtaamanaan Gyokuenilla on rajaton määrä rukhia ja magoita. Hän osaa käyttää mustaa rukhia ja varastaa sitä muilta. Hän voi hyökätä äärimmäisen taikuuden tasoisilla iskuilla monta kertaa peräkkäin ja hän oli myös se, joka järjesti labyrintit ja metalliastiat Koun keisarikuntaan. Toisin sanoen hän ajatteli, ettei ihmisistä ole hänelle uhkaa huolimatta siitä, kuinka monta metalliastiaa heillä on.

Fyysiset kyvytMuokkaa

Arba on taitava miekkailija, ja kutsuu itseään Alma Torranin vahvimmaksi. Hän oli se, joka opetti miekkailua Solomonille. Siksi Gyokuen pärjäsi loistavasti miekkataistelussa Hakuryuuta, Kokuhyou Shuuta ja Seiryuu Ritä.

SauvaMuokkaa

Gyokuenilla on pitkä sauva, jolla on kaareva, timantilla koristeltu pää. Tämä on todellisuudessa Sheban jumalsauva, jonka Arba varasti tältä tapettuaan tämän.

TaikuusMuokkaa

  • Gyokuenin borg
  • Sauva
Borg: Todiste siitä, että on noita. Borg on suojausloitsu, joka suojaa vihamielisiltä hyökkäyksiltä. Sen voimakkuus riippuu kuitenkin henkilöstä. Gyokuenin borg käyttää mustaa rukhia. Ilman sauvaakin se on tarpeeksi vahva torjumaan henkiasuun varustautuneen Hakuryuun.
  • Borg Al-Samm (Kahdeksanpäinen suojamuuri): Borgilla luotu loitsu. Gyokuen voi hallita ja laajentaa sitä hyökkäävästi, luoden borgista lohikäärmeiden päitä mustalla rukhilla. Hän kehitti kyvyn Shebalta.
Voimataikuus:
  • Medoun Al-Samm (hautajaistuho): Tämä loitsu hyökkää vastustajaa kohti tuhoten kaiken tieltään ja aiheuttaen paljon vahinkoa kohteelleen. Loitsu oli niin vahva, että se haavoitti sekä Judaria että Hakuryuuta vakavasti.

Taistelut Muokkaa

Trivia Muokkaa

  • Nimi Gyokuen tarkoittaa "hohtava jalokiveä" tai "värikästä jalokiveä".
  • Hänen nuorekas ulkonäkönsä on keinotekoista.
  • Shinobu Ohtakan mukaan Al-Thamenin verhotut miehet todennäköisesti pukivat hänet ja laittoivat hänen hiuksensa.