FANDOM

Small dal
Tynkä!

Falan (ファーラン Fāran) oli noita Alma Torranista. Hän oli yksi 72 jumalsauvan kantajista ja kuului Solomonin Vastarintaan ortodoksista maagikirkkoa vastaan. Falanista tuli myöhemmin Al-Thamenin jäsen ja Parthevian valtakunnan noitaneuvonantaja.

Ulkonäkö Muokkaa

Falan on laiha nainen, jolla on oranssit hiukset hiuslenkeillä sekä vihreät silmät. Hänellä on otsassaan kolmas silmä, kuten kaikilla jumalsauvan kantajilla.

Luonne Muokkaa

Falan on turhamainen ja ylpeä kehostaan. Poikansa Tessin kuoleman jälkeen ja Solomonin korvattua Ill Ilah'n, Falan kääntyi Solomonia vastaan ja alkoi seurata Al-Thamenia. Uudessa maailmassa Falanin luone on päinvastainen siitä, mitä se oli Alma Torranissa.

Historia Muokkaa

Alma Torranissa Falan kuului Solomonin ryhmään ja oli voimakas noita.

Juoni Muokkaa

Imuchakk-kaariMuokkaa

Parthevia-kaariMuokkaa

KyvytMuokkaa

SauvaMuokkaa

Falanin sauva on pitkä valtikka, jonka päässä on soikea kupu. Kun hän oli Alma Torranista, hänellä oli yksi 72 jumalsauvasta.

TaikuusMuokkaa

Borg: Todiste siitä, että henkilö on noita. Se on suojaava voima, joka suojaa vihamielisiltä hyökkäyksiltä. Sen vahvuus kuitenkin riippuu käyttäjästään.
Elämätaikuus: Falan on lahjakas elämätaikuudessa, ja taistelussa ortodoksimaageja vastaan hän manipuloi useita heitä tappamaan itsensä.
Jäätaikuus
  • Thalg Hajar (Jään kiinteytyminen): Tällä loitsulla voi jäädyttää suuria vesimassoja.
Painovoimataikuus: Falan käyttää painovoimataikuutta ilmassa leijumiseen ja hyökkäämiseen.
  • Ala Raqesa (Nukketaiteilijan hautaustanssi): Falan käyttää painovoimaa luodakseen energiakehän vihollisiaan hyökkäämistä vastaan.

Taistelut Muokkaa

Suhteet Muokkaa

Solomon Joahas AbrahamMuokkaa

Falan kuului Solomonin joukkoon heidän vastustaessaan David Joahas Abrahamia, tämän ortodoksikirkkoa ja Alma Torranin perustamista. Hän luotti Solomoniin niin ystävänä kuin johtajanakin, ja oli yksi monista almatorranilaisista, jotka kannattivat Solomonin tuloa kuninkaaksi. Falan seurasi Solomonia epäröimättä ja taisteli niitä vastaan, jotka loukkasivat tämän nimeä.

Kun Falanin poika Tess kuoli ja kun Solomonin rukh yhdistyi Ill Ilah'n kanssa, Falan ja hänen aviomiehensä kuitenkin kääntyivät johtajaansa vastaan. Vastoinkäymisten jälkeen noitien ja muiden lajien välille oli vasvanut niin suuri jännitys, että monet Solomonin luotetuimmat kumppanit päätyivät pettämään hänet, Falan mukaanlukien. Hänestä tuli Al-Thamenin jäsen, ja hän siirtyi Arban alaisuuteen vapauttakseen itsensä kohtalosta.

WahidMuokkaa

Työskenneltyään yhdessä vuosia Solomonin alaisuudessa vapauttaakseen maailman lajit Falan ja Wahid menivät naimisiin ja saivat lapsen. Vaikka kaksikko väittelikin paljon keskenään, Falan välitti suuresti miehestään ja tukeutui häneen tarvittaessa. Heidän poikansa kuolema sai molemmat pettämään Solomonin ja liittymään Al-Thameniin. Kun Wahid suojasi Falania Solomonin hengen iskulta Falan suri miehenä kuolemaa. Wahid pyytää anteeksi jättäessään Falanin taakseen ja sanoo, ettei voisi kestää sitä, jos Falan kuolisi.

TessMuokkaa

Falan on hyvin huolehtivainen poikaansa kohtaan, osoittaen tälle enemmän hellyyttä kuin kellekään muulle. Kun Falan sai tietää Tessin palaneen kuoliaaksi, hän masentui eikä päässyt koskaan yli. Kuolema oli yksi syistä siihen, että Falan petti Solomonin.

Trivia Muokkaa

  • Falanin nimi saattaa pohjautua arabian sanaan فلان fulān, miksi kutsutaan asioita tai henkilöitä, joiden nimeä ei muista.
  • Falan päättää lähes kaikki lauseensa アル (aru), joka on vähän kuin hokisi joka lauseessa sanaa "niinku".