FANDOM

Small dal
Tynkä!

Doron (ドロン Doron) on ensimmäisen luokan noita Magnostadtissa ja Magnostadtin akatemiassa.

Ulkonäkö Muokkaa

Doron on hyvin laiha mies, jolla on kullanruskeat silmät peittävät violetit hiukset sekä terävät hampaat. Hänellä on musta, hupullinen viitta ja kukkakuvioiset olkapanssarit.

Hänellä on sidettä olkapäidensä ja rintansa ympärillä, kahdet housut henkseleillä ja metallisaappaat. Hän käyttää piikkikaulapantaa kaulassaan, joka on kiinnitetty hänen napakoruunsa ketjulla. Hän kantaa myös ruoskaa, jolla hän käyttää taikuuttaan.

Luonne Muokkaa

Doron on julma henkilö, joka tappaa huoletta kenet tahansa, joka ei tottele Magnostadtin tapoja. Hän ei juurikaan arvosta taiattomia, jotka hän näkee kuin karjana.

HistoryMuokkaa

Doron ja hänen siskonsa Myers ovat parthevialaisia, jotka kuuluivat Barbarossaa vastustaviin kapinallisiin. Myöhemmin he muuttivat Magnostadtiin.

Juoni Muokkaa

Ensimmäinen Sindrian kuningaskunta -kaariMuokkaa

Sindrian sota -kaariMuokkaa

Magnostadt-kaariMuokkaa

Kyvyt Muokkaa

  • Doronin elämätaikuus.

TaikuusMuokkaa

Doron on vahva noita, yksi Magnostadtin akatemian korkealuokkaisimmista noidista. Hän erikoistuu elämätaikuuteen, mikä tekee hänestä "violetin noidan".

Borg: Borg on todiste henkilön taiankäyttökyvyistä. Se on puolustusloitsu, joka suojaa vihamielisiltä hyökkäyksiltä. Sen vahvuus riippuu kuitenkin käyttäjästään.

SauvaMuokkaa

Doronin sauva on ruoska. Sen kahva on nahkaa, mutta muut osat on tehty kasveista. Kun Doron käyttää elämätaikuuttaan, ruoska muuttuu kasvihirviöiksi.

ElämätaikuusMuokkaa

Doron käyttää elämätaikuutta luodakseen hirviöitä hoitamaan likaiset työt puolestaan. Sisarensa tavoin hän luo taikaa ruoskallaan.

Taistelut Muokkaa

Suhteet Muokkaa

MyersMuokkaa

Doron on Myersin pikkuveli, joka kunnioittaa siskoaan suuresti.

Trivia Muokkaa

  • Doron (דורון) on heprealainen nimi, joka tarkoittaa "lahjaa".