FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

David Joahas Abraham (ダビデ・ヨアズ・アブラヒム Dabide Yoazu Aburahimu) oli Alma Torranin noitien johtaja ja ortodoksisen maagikirkon vanhimpien neuvoston ensimmäinen senaattori. Hän oli Solomonin isä ja Sindbadin magi.

Ulkonäkö Muokkaa

David oli pitkä mies, joka pukeutui usein valkoiseen kaapuun ja kehäkorvakoruihin. Iästään huolimatta hän näytti 30- tai 40-vuotiaalta, sillä hän käytti taikuutta nuoren ikänsä säilyttämiseen.

Luonne Muokkaa

Kun Ill Ilah siunasi Davidin taikuudella, David kiinnostuu siitä, miksi hänelle ja ihmisille annettiin taikuus ja mitä noidat olivat. Hän ymmärtää myöhemmin, että hänen roolinsa elämässä on ylittää Jumala. Koko elämänsä ajan David teki kokeita ja käytti taikuutta manipuloimaan Alma Torranin lajeja, joita hän piti alempiarvoisina, matkallaan kohti Jumalan ylittämistä.

Historia Muokkaa

David kirjoitti profeettisen kirjan sen jälkeen, kun hänen poikansa Solomon syntyi. Siinä keskitytään hänen näkemyksiinsä maailmasta, itsestään, pojastaan, muista noidista, elinaikansa pidentämisestä, kuinka "gunudin" ja "agendan" luomiset ovat vain osia hänen suuressa tehtävässään ja siitä, kuinka todellisen singulariteetin löytäminen antaa hänelle kyvyn ylittää Jumala.

Juoni Muokkaa

Magnostadt-kaariMuokkaa

Kun Matal Mogamett oli kuolemaisillaan, hän huomasi jonkun Meedion tulipesän toisella puolella imemässä mustaa rukhia itselleen. Myöhemmin käy ilmi tämän henkilön olleen David ottamassa itselleen suuren määrän mustaa rukhia materialisoituakseen Solomonin maailmaan.

Alma Torran -kaariMuokkaa

Viimeinen kaariMuokkaa

TaistelutMuokkaa

Kyvyt Muokkaa

ÄlykkyysMuokkaa

David on taikuudenkäytön nero, joka keksi ja loi useita taikakaluja ja loitsuja Alma Torranissa, kuten gunud-tornit, jotka orjuuttivat Alma Torranin olentoja.

SauvaMuokkaa

Davidilla oli hallussaan yksi 72 jumalsauvasta. Ulkonäöltään sauva muistutti vaakaa. David kehitti loitsun, jonka avulla hän tai kuka tahansa sauvaa koskettava ja häntä ympäröivät voisivat astua toiseen ulottuvuuteen. Solomonin mukaan Davidia vahvempaa noitaa ei ollut olemassakaan, ja Solomonin omatkin voimat olivat mitättömät isänsä kykyihin nähden. Davidin sauva oli ainutlaatuinen siinä, että se oli avain Ill Ilah'n ulottuvuuteen.

  • David "näkee" tulevaisuuden.

TaikuusMuokkaa

Borg: Borg on todiste henkilön taiankäyttökyvyistä. Se on puolustusloitsu, joka suojaa vihamielisiltä hyökkäyksiltä. Sen vahvuus riippuu kuitenkin käyttäjästään.

Tulevaisuuteen näkeminenMuokkaa

Vaikkei David osannut varsinaisesti "nähdä" tulevaisuuteen, hän saattoi luonnollisesti nähdä ilmiöitä, jotka kuuluvat tulevaisuuteen. David omisti itsensä maailman "polkujen" tarkkailuun ja kykeni ymmärtämään näiden "polkujen" väliset säännöt ja kanssakäynnit.

Jumalvoimat Muokkaa

Kuultuaan siitä Sindbadilta, David onnistuu keksimään, kuinka muuttaa Pyhän palatsin jumalten arvojärjestystä. Hän ylittää Ugon ja Sindbadin jumalina ja käyttää voimanaan maailman rukhia.

Suhteet Muokkaa

SindbadMuokkaa

David käytti Sindbadia alkujaan astianaan, jossa elää, resonoimalla Sindbadin mustan rukhin kanssa. Hän puhui toisinaan Sindbadille, opettaen tälle Alma Torranin taikakaluista. Sindbad lakkasi kuitenkin jossain välissä kuulemasta hänen ääntään. Davidista tuli Sindbadin magi Sindbadin pyynnöstä, kun tämä oli mennyt Pyhään palatsiin ja tullut Ugon lyömäksi.

SolomonMuokkaa

Davidilla ja Solomonilla oli kireä suhde. David ei koskaan pitänyt Solomonia rakkaana lapsenaan.

ArbaMuokkaa

David loi Arban opettamaan ja auttamaan Solomonia. Hän loi Arban sellaiseksi, että tämä voisi kommunikoida Ill Ilah'n kanssa ja ymmärtää tätä varmistaakseen jonkun avaavan reitin Ill Ilah'n maailmaan tulevaisuudessa saavuttaakseen suunnitelmansa. Arba vihaa Davidia ja pitää häntä vastenmielisenä, sillä hän oli varastanut taikuutta Ill Ilah'lta. Kuitenkin silloin, kun David hallitsi jumalaa, Arba koki tarpeelliseksi palvella häntä ja Sindbadia. Häntä myöntää myös heidän käyttämiensä metodien olevan aika samanlaisia.

Trivia Muokkaa

  • Hänen nimensä David (דָּוִד) tarkoittaa "rakastettua" hepreaksi. Nimi viitannee raamatulliseen Israelin ja Juudean kuninkaaseen Daavidiin, joka oli kuningas Salomon isä.
  • Hänen toinen nimensä Joahas (יְהוֹאָחָז) tarkoittaa "Jahven omistuksessa" hepreaksi. Useilla Israelin ja Juudean kuninkailla on ollut tämä nimi.
  • Hänen sukunimensä Abraham (אַבְרָהָם) tarkoittaa hepreaksi "useiden isää". Se viittaa Abrahamiin, Israelin kantaisään, joka oli Jumalan tahtoon suuresti uskova ja alistuva mies.