FANDOM

Dantalion (ダンタリオン Dantarion) oli Koumei Renin henki, joka hallitsi valotaikuuden alalajiksi laskettavaa aika-avaruustaikuutta. Hän oli 71. labyrintissä.

Ulkonäkö Muokkaa

Dantalionilla on pitkät hiukset ja sarvet korvien paikalla. Kuten muillakin hengillä, hänellä on otsassaan kolmas silmä.

Historia Muokkaa

Dantalion asui Alma Torranissa ja kuului kuningas Solomonin kamariin. Hänet, kuten muutkin henget, on Solomon luonut rukhista.

KyvytMuokkaa

  • Otava-siirtokehä.
  • Monta Otava-kehää.
  • Otava-siirtokehä (animessa).
  • Monta Otava-kehää (animessa).
  • Vuoren teleporttaus (animessa).

Koumei Ren on Dantalionin labyrintinvaltaaja. Tämä antaa hänen aika-avaruustaikuutensa Koumein käyttöön. Dantalionin metalliastia on kultakahvainen ja mustasulkainen viuhka. Dantalionin ainoa näytetty kamarin jäsen on Chuu'un.

Henkiasu: Henkiasussaan Koumeilla on samanlaiset sarvet, kuin Dantalionilla, ja hänen hiuksensa ovat auki. Hänellä on haarniska ja kahdeksansakarainen tähtisymboli molemmissa käsissään.
  • Dante Al-Thais: Piirtämällä Otavan tähtikuvion sormillaan voi luoda taikaympyrän, jonka kautta pystyy teleporttaamaan ihmisiä ja esineitä toiseen tähtikuvioon. Tällä liikkellä voi siirtää vaikka vuoren toiseen paikkaan, mikä tosin olisi paljon energiaa vievää.

Trivia Muokkaa

  • Dantalionin nimi on otettu teoksesta Clavicula Salomonis Regis, jonka ensimmäisessä osassa Ars Goetia listataan demoneita. Dantalion mainitaan 71. demonina, ja Magissa hänen labyrinttinsä on 71:nen.