FANDOM

Small dal
Tynkä!

Birgit (ビルギット Birugitto) on entinen Umm Madauran miehistöön kuulunut merirosvo. Miehistön jäätyä kiinni hän muutti muiden mukana Sindriaan.

Ulkonäkö Muokkaa

Birgit on lyhyt tyttö, jolla on lyhyet vaaleat hiukset ja silmät. Hänellä oli ennen heimomaalauksia kasvoissaan silmiensä alla. Hänellä on pisamat ja vaaleanvärinen mekko. Laivalla hänellä on päässään kypärä.

Luonne Muokkaa

Birgit on pirteä tyttö ystäviensä seurassa. Hän oli aiemmin täysin uskollinen Umm Madauralle, ja hän kysyi neuvoja Olbalta.

Historia Muokkaa

Birgitin menneisyydestä ei tiedetä muuta, kuin että Umm Madaura sieppasi ja aivopesi hänet osaksi miehistöään.

Kyvyt Muokkaa

Miekkailu

Sharrkan opetti Birgitille miekkailua Sindriassa.

TaikakalutMuokkaa

Shallal Rasas (Vesiluoti): Umm Madauran miehistön käyttämä taikakalu. Se hyödyntää vesiaikuutta, ja luo vedestä suuren luodin, jonka voi iskeä vastustajia kohti. Sen voi naamioida näyttämään miekalta.

TaistelutMuokkaa

Suhteet Muokkaa

Umm MadauraMuokkaa

Birgit oli erittäin uskollinen Umm Madauralle, jonka hän näki ja jota hän rakasti oikeana äitinään. Hän totteli epäröimättä kaikkia Madauran käskyjä.

Umm Madauran miehistöMuokkaa

Birgit pitää miehistöä perheenään, ja on aina iloinen heidän seurassaan.

OlbaMuokkaa

Birgit luottaa Olbaan ja pitää häntä miehistön johtajana. Neuvoa tarvitessaan Birgit kysyy Olbalta.

Trivia Muokkaa

  • "Birgit" on skandinaavinen muoto irlantilaisesta nimestä "Brighid", joka tarkoittaa "ylevää".