FANDOM

Small dal
Tynkä!

Barbatos (バルバトス, Barubatosu) oli Muu Alexiuksen henki. Hän hallitsee voimataikuutta, ja on metsästyksen ja jalouden henki. Barbatos oli kahdeksannessa labyrintissa.

UlkonäköMuokkaa

Barbatos with Paimon and Leraje

Barbatos Paimonin ja Lerajen kanssa.

Barbatos nähdään, kun Muu käyttää Bard Romhiaan hyökätäkseen Aladdinia vatsaan. Barbatos on lihaksikas, ja hänellä on piikikkäät valkoiset hiukset, suipot korvat, pitkät kynnet sekä häntä. Hänellä on karvaa käsissään ja pienet siivet jaloissa. Hän käyttää paksua kaulakorua, korvakoruja ja vaatetta vyötäröllään. Kuten kaikilla hengillä, Barbatoksella on kolmas silmä otsassaan.

HistoriaMuokkaa

Barbatos asui Alma Torranissa, ja kuului kuningas Solomonin kamariin. Henki-Barbatosin loi, kuten muutkin henget, rukhista kuningas Solomon.

JuoniMuokkaa

Small giana
Kesken!
Tämä artikkeli tai sen osa on keskeneräinen. Voit auttaa Magi Wikiä laajentamalla sitä.

Alma Torran -kaariMuokkaa

KyvytMuokkaa

Voiman hallinta

Barbatoksella on kyky hallita seitsemännen tyypin taikuutta, voimataikuutta.

LabyrintinvaltaajaMuokkaa

  • Metalliastia.
  • Barbatosin voima.

Barbatosin labyrintinvaltaaja on Muu Alexius.

Kamarin jäsenMuokkaa

Barbatosin kamarin tiedetyt jäsenet ovat Muun pikkusisko Myron Alexius, sekä Lo'lo'. He molemmat kuuluvat Fanalis-joukkoihin.

MetalliastiaMuokkaa

Barbatosin metalliastia on Muun mukanaan kantama miekka. Sillä voi luoda pitkälle siintäviä paineaaltoja voimataikuutta käyttäen. Paineaaltojen muoto riippuu hyökkäyksen tyypistä: esimerkiksi nyrkinisku luo paineaaltoluodin, mutta miekan heilautus luo ilmassa kohdettaan kohti matkaavan sivalluksen. Jokainen paineaalto voi helposti murtaa borgin ja vahingoittaa noitaa vakavasti.

HenkiasuMuokkaa

"Metsästyksen ja jalouden henki, käsken sinua... verhoudu kehooni. Asetu kehooni. Muuta kehoni suureksi hengeksi, Barbatos!!"
-- Muu kutsuu Barbatosin voimat.

Muun henkiasu muistuttaa leijonaa. Hänen hiuksistaan tulee pitkä hopea harja, ja hänen etuhiuksiaan sitovat kaksi metalliklipsiä. Hänellä on suipot korvat, kissaeläimen jalat, haarniska alavartalollaan ja siivet nilkoissa. Hänen rannerenkaansa ovat ketjuin kiinni hänen käsivartensa renkaissa.

Tässä muodossa Muusta tulee erittäin nopea, ja hän kykenee hyppäämään suuria etäisyyksiä hetkessä. Hänen kehoaan verrataan miekkaan, joka kykenee läpäisemään kaiken.

Koska Muu on fanalis, hänellä on vain pieni määrä magoita. Siksi hänen henkiasunsa ei kestä minuuttia pidempää. Hän kykeni kuitenkin valloittamaan labyrintin ja saamaan itselleen hengen, johon useimpien fanalisten magoimäärä ei riitä.

HenkiaseMuokkaa

Muu tiivistää Barbatosin voimataikuuden aseensa ympärille, muuttaen sen heittokeihääksi. Tämä keihäs läpäisee kivet ja esteet helposti vain yhdellä sysäyksellä.

TriviaMuokkaa

  • Barbatosin nimi on otettu teoksesta Clavicula Salomonis Regis, jonka ensimmäisessä osassa Ars Goetia listataan demoneita. Barbatos mainitaan kahdeksantena demonina, ja Magissa hänen labyrinttinsä on kahdeksas.