FANDOM

Small dal
Tynkä!

Barbarossa (バルバロッサ Barubarossa) oli parthevialainen luutnantti, Dragulin suvun pää ja Drakonin isoveli. Hän oli yksi Judarin kuninkaan astioista ja kahden labyrintin vallannut labyrintinvaltaaja.

Ulkonäkö Muokkaa

Barbarosalla on lyhyet, pätkityt, vihreät hiukset, ja toisessa korvassaan samanlainen korvakoru kuin veljellään. Hän käyttää yleensä parthevialaista armeijan univormua.

Luonne Muokkaa

Takaumassa puhuessaan kihlatulleen Serendinelle hän vaikuttaa kylmältä ja manipuloivalta. Barbarossa antaa huoletta kamarinsa jäsenten hyökätä hänen veljeään ja Serendinen palvelijattaria vastaan, ja on valmis tappamaan veljensä kylmäverisesti henkiasullaan.

Barbarossalla on kuitenkin myös kunnioittavainen puolensa Judaria kohtaan, sillä hän pyysi tältä anteeksi sitä, että aiheutti meteliä henkiasullaan ja herätti Judarin rukhinsa vuoksi.

Historia Muokkaa

Juoni Muokkaa

Kyvyt Muokkaa

MetalliastiaMuokkaa

  • Barbarossan metalliastia.
  • Barbossa aktivoi metalliastiansa.
  • Barbarossan puolikas henkiasu.
  • Koko henkiasu.
  • Hadit Barad Iltehaq.
  • Hadit Barad Iltehaqin vaikutus.
  • Hadit Barad Iltehaq lävistää Drakonin.

Glasya-Labolas on teurastuksen ja ylimielisyyden henki, jonka Barbarossa sai vallattuaan 25. labyrintin. Hengen metalliastia on Barbarossan hilpari.

"Teurastuksen ja ylimielisyyden henki, magoini ja tahtoni nimeen, suo minulle suurempi voima, käsken sinua ja jäseniäsi, Glasya-Labolas!"
– Barbarossa kutsuessaa Glasya-Labolasin voimia.
Henkiasu: Aktivoidessaan henkiasunsa, Barbarossan haarniska sulaa ja nesteytyy. Hän saa viitan ja khakkharan. Barbarossa osasi aluksi vain puolikkaan henkiasun, mutta oli silloinkin tarpeeksi vahva lyömään Drakonin helposti. Glasya-Lebolasin taikuustyyppiä ei tiedetä, mutta se liittynee jotenkin teräkseen.
  • Hadit Barad Iltehaq (Teräksen hajalle lakaisu): Barbarossa käyttää henkensä voimaa luomaan teräsluoteja ja ampumaan niitä kohti vihollista. Tämä isku kykeni lävistämään Drakonin lohikäärmehaarniskan.

Gusion on henki, jonka Barbarossa sai vallattuaan 11. labyrintin. Gusionin metalliastia kykenee häiritsemään maankuoren liikettä ja saamaan sen värähtelemään.

Suhteet Muokkaa

DrakonMuokkaa

Barbarossa ei piittaa veljestään, ja oli valmis julistamaan tämän kuoleeksi, kun tämä meni valtaamaan Valeforin labyrinttia, eikä palannut. Hän käytti huoletta hankiasuaan hyökkäyksessään Drakonia vastaan.

Serendine Dikumenowlz Du PartheviaMuokkaa

Barbarossa esitti aiemmin lempeää prinsessan lähettyvillä ja kohtesi häntä kiltisti ennen heidän hääseremoniaansa. Kuitenkin kun Barbarossa hyökkäsi Drakonia vastaan, Serendine julisti heidän liittonsa mitätöidyksi ja vannoi isänsä saavan tietää, mitä tapahtui, paljastaen Barbarossan todellisen luonteen. Barbarossa välittikin Serendinestä vain välineenä päästä Parthevian valtaistuimelle kuninkaaksi.

JudarMuokkaa

Ei tiedetä, valitsiko Judar Barbarossan itse kuningasehdokkakseen, vai sattuiko tämä vain olemaan Partheviassa häiden aikaan. Barbarossa kohtelee Judaria kunnioittavasti maginaan ja lupasi jopa lakata käyttämästä henkiasuaan, sillä se häiritsi Judarin unta. Judar kutsuu Barbarossaan lempinimellä Bar.

Trivia Muokkaa

  • Barbarossa tarkoittaa "punapartaa" italiaksi. Nimi saattaa viitata Frederick Barbarossaan, joka oli Pyhän saksalais-roomalaisen keisarikunnan keisari vuosina 1152-1190.