FANDOM

Small bad
Juonipaljastuksia!

Baal (バアル Baaru) oli yksi Sindbadin seitsemästä hengestä. Hän oli ukkostaikuutta hallitseva henki ja vihan ja sankareiden henki. Baal oli ensimmäisessä labyrintissä.

Ulkonäkö Muokkaa

Baalilla on lohikäärmeenomaiset suomut, lepakonsiivet ja sarvet. Hänellä on pitkät, tummat ja sotkuiset hiukset ja kolmas silmä otsassaan. Hänellä on kaksi kaulakorua ja vyö.

Luonne Muokkaa

Baal vaikuttaa aina vihaiselta, mutta on todellisuudessa lempeä. Hän on aika tosikko.

Historia Muokkaa

Baal asui Alma Torranissa ja kuului kuningas Solomonin kamariin. Kuningas Solomon loi hänet, kuten muutkin henget, rukhista.

Juoni Muokkaa

Small giana
Kesken!
Tämä artikkeli tai sen osa on keskeneräinen. Voit auttaa Magi Wikiä laajentamalla sitä.

Baal-kaariMuokkaa

Baal ilmestyy salamoiden ympäröimänä labyrintissään, kun Sindbad koskettaa lamppua. Hän esittelee itsensä vihan ja sankareiden henkenä ja kysyy, kenestä tulee kuningas. Molemmat Sindbad ja Drakon julistavat tulevansa kuninkaiksi ja alkavat riidellä siitä. He päättävät ratkaista tilanteen keskenään, mihin Baal suostuu. Hän sanoo odottavansa mielenkiinnolla sitä, kuinka hänen herransa näyttää kykynsä. Kun Sindbad voittaa Drakonin, Baal kertoo nähneensä sen ja hyväksyy tämän herrakseen. Hän antaa Sindbadille voimansa ja siirtyy tämän miekkaan.

Yunan kutsuu Baalin auttamaan häntä ja Sindbadia sotilaiden voittamiseen. Hän kysyy herraltaan, tarvitseeko tämä apua. Hän hoitelee sotilaat ja liittyy Sindbadin metalliastiaan.

Viimeinen kaariMuokkaa

Kyvyt Muokkaa

Sindbad on Baalin labyrintinvaltaaja. Valloituksen jälkeen Baalin ukkostaikuus on Sindbadin käytettävissä. Baalin metalliastia on Sindbadin miekka, ja hänen kamariinsa kuuluvat Ja'far, Masrur ja Drakon.

Henkiasu: Henkiasussaan Sindbad muistuttaa lohikäärmettä, ja hänellä on kaksi sarvea, jalokivi otsassaan, kaulakoru, sininen suomumainen haarniska ja pitkä häntä. Tässä muodossa hän voi käyttää ukkostaikuutta.
  • Bararaq (Salama): Sindbad kutsuu suuren määrän sähköä taivaalta.
  • Bararaq Saiqa (Salamamiekka): Metalliastiaansa käyttäessään Sindbad tuo salaman taivaalta. Kun salama on kutsuttu ja säilötty miekkaan, sillä voi ampua valtavan salamasäteen, joka saa koko taivaan loistamaan.

Trivia Muokkaa

Baal design
  • Baalin nimi on otettu teoksesta Clavicula Salomonis Regis, jonka ensimmäisessä osassa Ars Goetia listataan demoneita. Baal mainitaan ensimmäisenä demonina, ja Magissa hänen labyrinttinsä on ensimmäinen.