FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Arba (アルバ Aruba) on yksi Alma Torranin Solomonin kolmesta viisaasta magista ja Gyokuen Renin ja tämän lasten muinainen esiäiti. Ennen magiksi tuloaan hän oli tärkeä jäsen Solomonin vastarinnassa kukistaakseen Ortodoksisen maagikirkon, johon hän oli aiemmin kuulunut. Hän jäi taikuudessa toiseksi vain Solomonille, ja hän kantoi yhtä jumalsauvoista. Hän petti Solomonin ja perusti Al-Thamenin. Hän on ollut suljetussa maailmassa Al-Thamenin ja Ill Ilah'n kanssa vuosituhannen ajan. Ugon luomassa uudessa maailmassa hän otti vallan jälkeläisensä Gyokuen Renin, Koun keisarikunnan kolmannen keisarinnan, kehosta ja myöhemmin tämän tyttären, Hakuei Renin, kehosta.

Ulkonäkö Muokkaa

Arba on pitkähkö ja viehättävä nuori nainen. Hänellä on pitkät, sotkuiset ruskeat hiukset, jotka ovat yleensä kahdella ponnarilla. Hänellä on kirkkaat, ruskeat silmät.

Tullessaan Solomonin magiksi hän alkoi käyttää turbaania, jossa on pääkoriste, ja pitkää laskosteista kaapua kehonsa ympärillä. Hän käyttää useita kaula- ja rannekoruja. Taistelussaan Sheban kanssa hänen toinen lettinsä leikkautuu irti. Tapettuaan Sheban hän varasti tämän turbaanin ja jumalsauvan.

Taistelut Muokkaa

Suhteet Muokkaa

Hakuryuu RenMuokkaa

Kouen RenMuokkaa

JudarMuokkaa

Gyokuenin kehosta vallan ottanut Arba löysi uuden vastasyntyneen magin, Judarin. Hän laittoi Al-Thamenin kaappaamaan lapsen, tappaen samalla tämän vanhemmat ja kaikki muut samassa kylässä. Arba ja Al-Thamen kasvattivat Judarin ja opettivat tälle taikuutta. Arba myös käytti voimiaan pakottamaan Judarin lankeamaan turmelukseen. Kun Koun keisarikunta oli luotu, Gyokuen Reniksi tekeytynyt Arba toi nuoren Judarin asumaan Koun keisariperheen palatsiin, ja tästä tuli keisarikunnan oraakkeli ja arvostettu magi. Judar eli koko lapsuutensa Al-Thamenin ja Arban ohjailun alla, ja he käyttivät tämän voimia hyväkseen. Kun Judar sai tietää totuuden siitä, mitä Al-Thamen oli hänelle tehnyt, hän katkeroitui etenkin Gyokuenia eli Arbaa kohtaan. Hän syytti Arbaa hänen vapautensa varastamisesta, koska olisi halunnut elää normaalia elämää, eikä voinut antaa tätä tai hänen vanhempiensa kuolemaa anteeksi. Siksi Judar liittoutui Hakuryuun kanssa, ja he kävivät yhdessä taistoon Gyokuen-Arbaa vastaan, tavoitteenaan tappaa hänet.

Solomon Joahas AbrahamMuokkaa

ShebaMuokkaa

SindbadMuokkaa

Trivia Muokkaa

  • Hänen nimensä tulee arabian sanasta أربعة (arbe), joka tarkoittaa "neljä".