FANDOM

Anis (アニス Anisu) oli Alibaban äiti. Ennen kuin hänestä tuli prostituoitu, hän oli piikana Balbaddin palatsissa, jossa hän tapasi Alibaban isän, Balbaddin kuninkaan Rashid Salujan.

UlkonäköMuokkaa

Anisilla mustat hiukset, ja hän käyttää valkoista lyhythihaista mekkoa.

LuonneMuokkaa

Anis oli kiltti ja välittävä nainen, joka rakasti poikaansa syvästi. Vaikkeivät Cassim ja Mariam olleet Anisin lapsia, Anis otti heidät huomiinsa ja välitti heistä, kun hän näki heidän isänsä olevan heitä kohtaan väkivaltainen. Anisilla oli iloinen luonne, ja hänet nähtiin usein leveä hymy kavoillaan.

HistoriaMuokkaa

Anis oli kerran piika Balbaddin kuninkaallisessa palatsissa, jossa hänestä tuli kuningas Rashidin rakastajatar ja tämän aviottoman lapsen, Alibaban, äiti. Synnytykseen jälkeen Anis lähti, muutti slummeihin ja ryhtyi prostituutiksi. Eräänä päivänä hän pelasti Cassimin ja Mariamin heidän isältään ja adoptoi nämä isän kadotessa, kasvattaen nämä omina lapsinaan kuin Alibabankin. Anis kuoli jonkin aikaa myöhemmin sairauteen.

JuoniMuokkaa

Rashid Anise

Balbadd-kaariMuokkaa

Aladdin käyttää Solomonin viisautta tuodakseen takaisin Anisin ja Rashidin rukhit. He tulevat yhdessä tapaamaan Alibabaa.

SuhteetMuokkaa

Alibaba SalujaMuokkaa

Alibaba.Anise

Anis ja Alibaba.

Anis on Alibaban äiti, joka rakasti lastaan hyvin paljon. Anis oli aina positiivinen ja iloinen, rohkaisten Alibabaa tämän itkiessä sanomalla kaiken olevan hyvin.

Rashid SalujaMuokkaa

Anis oli Rashidin rakastajatar, ja he saivat yhdessä lapsen.

CassimMuokkaa

Anis adoptoi Cassimin, kun tämän isä katosi. Anis myös suojeli Cassimia tämän isältä ennen adoptoimista. Cassim oli ihastunut Anisiin, ja tunnusti sen hänelle kolme kertaa.

MariamMuokkaa

Anis adoptoi Mariamin, kun tämän isä katosi. Anis myös suojeli Mariamia tämän isältä ennen adoptoimista.

TriviaMuokkaa

  • Hänen nimensä lienee peräisin Tuhannen ja yhden yön tarinasta Nur al-Din Ali ja neito Anis Al-Jalis.