FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Aladdin (アラジン Arajin) on noita ja yksi neljästä entisestä magista. Hän on Alma Torranin kuninkaan ja kuningattaren, Solomonin ja Sheban, poika. Ugo kasvatti Aladdinin Pyhässä palatsissa ja lähetti tähän maailmaan taistelemaan Al-Thamenia vastaan ja estämään se sama tragedia, joka tuhosi Alma Torranin.

Ulkonäkö Muokkaa

Aladdinilla on pitkät siniset hiukset letillä, sekä siniset silmät. Hän käytti yleensä taikaturbaania, jota hän myös käytti lentämiseen. Otsassaan hänellä oli rubiini, joka oli kiinni hänen turbaanissaan. Aladdinilla oli yleensä yllään sininen avonainen liivi ja side rinnallaan. Hän ei käytä kenkiä, ja hänellä on valkoiset haaremihousut. Hänellä oli kaulassaan entinen metalliastiansa, kutainen nokkahuilu, minkä lisäksi hän kantoi mukanaan puista taikasauvaansa. Myöhemmin hän vaihtoi sen toiseen, pidempään taikasauvaan, kun hänen edellisensä tuhoutui.

Harjoiteltuaan Magnostadtin akatemiassa kuuden kuukauden ajan, Aladdin käyttää Magnostadtin noitien pukua ja hattua. Hän ei käytä enää turbaaniaan, mutta hänellä on yhä rubiininsa, nyt kiinni kultaketjulla. Noidan puvun alla ovat hänen normaalit vaatteensa.

Kolmen vuoden aikahypyn jälkeen Aladdin on huomattavasti aikuistunut. Hänestä oli tullut huomattavasti pidempi, ja hänen hiuksensakin olivat kasvaneet. Hän käyttää pitkää kaapua, joka on sidottu hänen vyötärölleen köydellä. Hänellä on yhä rubiininsa, ja sen lisäksi nilkkakoruja.