FANDOM

Small bad
Juonipaljastuksia!
"Me olemme niitä, jotka jatkavat pimeyden luomista tähän maailmaan, me, oikean kansakunnan yhteisö, isämme luoma, kuten Al-Thamenin asialistalle on kirjattu."

Al-Thamen (アル・サーメン Aru Sāmen) on mysteerinen järjestö, jona tavoitteena on tuoda kaaosta ja pimeyttä maailmaan ja sen asukkaille. Se on Arban johtama yhteisö, joka sai alkunsa Alma Torranista.

TietojaMuokkaa

Sindbad kutsuu Al-Thamenia alussa vain "järjestöksi". Al-Thamenin tavoitteena on asettaa kohtalo kaaoksen polulle. He tekevät kaikkensa tuodakseen maan vihaan, yleensä yllyttämällä kansalaisia lankeamaan turmelukseen. He käyttävät ihmisiä astioina, joita he muuttavat mustiksi hengiksi käyttäen mustalla rukhilla toimivia pimeitä metaaliastioita.

Arba sanoi, että tuhotakseen Solomonin tahdon, Al-Thamenin jäsenet muuttuivat ajatuksen muovaamiksi olennoiksi ja tulivat Solomonin luomaan maailmaan.

Historia Muokkaa

Al-Thamenin noidat olivat alkujaan Solomonin vastarinnan jäseniä, jotka yrittivät syöstä David Joahas Abrahamin ortodoksisen hallinnon vallasta. Sen jälkeen, kun heidän perheenjäsenensä kuolivat Davidin ja vanhimpien käsissä ja Solomon korvasi Ill Ilah'n, he kuitenkin kääntyivät Solomonia vastaan. Yksi mageista, Arba, päätti koota Solomonin tahtoa vastustavat noidat, ja he muodostivat yhdessä Kahdeksansakaraisen tähden veljeskunnan eli Al-Thamenin.

Kolme vuotta Koun keisarikunnan sisällissodan jälkeen Arba taisteli Aladdinia, Morgianaa ja Hakuryuuta vastaan Pimeällä mantereella. Arba kutsui Al-Thamenin hyökkäämään Aladdinia vastaan, mutta Aladdin käänsi kaikki iskut takaisin, tuhoten Al-Thamenin.

Tavoitteet Muokkaa

Al Sarmen1

Al-Thamenin päämaja.

Al-Thamenin tavoite on vapauttaa itsensä kohtalosta, jota he pitävät kirouksena. Al-Thamen uskoo koko elämänsä määräytyvän kohtalon mukaan, joten kaikki epäreilut tilanteet johtuvat siitä.

Tavoitteensa saavuttamiseksi Al-Thamenin loi keinon "paeta" kohtaloa "lankeamalla turmelukseen". Heille ei riitä se, että he lankeavat itse, sillä lankeamieen tarvitaan suuri määrä mustaa rukhia, jota negatiiviset tunteet luovat. Hankkiakseen lisää mustaa rukhia Al-Thamen on luonut maailmaan poikkeavuuksia, joka tarkoittaa useiden ihmisten saamista tuntemaan negatiivisia tunteita esimerkiksi sodan tai köyhyyden kautta.

Aladdinin mukaan he haluavat poistaa kuningas Solomonin luoman maailman (nykyisen maailman jossa ihmiset elävät) tuhoamalla sen. Tässä onnistuakseen he käyttävät "tumman pisteen" voimaa, joka on suuren määrän mustaa rukhia luoma aukko maailmassa. Ill Ilah laskeutuisi tuosta aukosta maailmaan ja söisi kaiken rukhin. Al-Thamen uskoo, että tämä on ainoa tapa "vapautua" kohtalosta.

Musta rukh Muokkaa

Al-Thamen käyttää mustaa rukhia taistelemiseen. He hyödyntävät mustaa rukhia myös antaakseen voiman pimeille kamarin astioille, minkä lisäksi he ovat keksineet kyvyn luopa mustia henkiä.

JäsenetMuokkaa

Isnan Ball

Ithnanin nukkekeho.

Sillä Al-Thamenin juuret juontavat Alma Torraniin, suurin osa sen tärkeimmistä jäsenistä on myös kotoisin sieltä.

Solomonin maailmaan syntyneet Al-Thamenin jäsenet ovat saaneet kokea jotain vääryyttä elämässään, joka on saanut heidät kääntämään selkänsä kohtalolle. Jäseniä on kaikkialta maailmaa, ja järjestöllä on vaikutusvaltaa kansainvälisesti. Taitavimmat jäsenet käyttävät pimeitä kamarin astioita, ja osaavat aktivoida pimeän henkiaseen. Al-Thamen sai riveihinsä magin, kun he sieppasivat vastasyntyneen Judarin ja tuhosivat ja tappoivat koko hänen kotikylänsä, hänen vanhempansa mukaanlukien.

Al-Thamen on soluttautunut kaikkialle maailmaan valheellisilla kopiokehoilla, jotka muuttuvat nukeiksi tullessaan lyödyksi. Jäsenen voi tappaa todellisuudessa vain, jos heidän oikean kehonsa tuhoaa. Al-Thamenin kopiokehot välittävät tietoa toisilleen rukhin avulla, ja he vakoilevat kaikkea, mitä maailmassa tapahtuu.

Nimi Status
Arba Elossa
Judar Lähti
Ithnan Kuollut
Dunya Musta'sim Kuollut
Isaac Kuollut
Apollonius Kuollut
Zurmudd Kuollut
Byoln Kuollut
Markkio Tuntematon
Falan Kuollut
Wahid Kuollut

Trivia Muokkaa

  • Al-Thamenin nimi on muunnelma joko arabian sanasta الثامن Ath-Thāmin, joka tarkoittaa "kahdeksatta", tai liittyy sanaan ثَمانِية Thamāniya(t), joka tarkoittaa "kahdeksaa", viitaten todennäköisesti heidän kahdeksansakaraiseen tähtisymboliinsa, joka esiintyy myös metalliastioissa (ehkä viittauksena taikuuden kahdeksaan tyyppiin). Aiemmin heitä kutsuttiin "Kahdeksansakaraiseksi tähdeksi" (八芳星 Hachibōsei).
    • Ibn al-Thamen on myös erään runoilijan nimi Tuhannen ja yhden yön tarinoista, joka varoitti ihmisiä suojelemaan salaisuuksiaan.
  • Useimmilla Al-Thamenin jäsenillä, Arbaa, Judaria ja Isaacia lukuunottamatta, on kolme pistettä otsassa pystysuorassa linjassa. Arba ja muut almatorranilaiset Al-Thamenin jäsenet korvasivat pisteillä avaamattomat kolmannet silmänsä aloittaessaan hyökkäyksessä Solomonin ja Sheban puolta vastaan.