FANDOM

Small bad
Juonipaljastuksia!

Agares (アガレス Agaresu) oli yksi Kouen Renin kolmesta hengestä. Hän oli rohkeuden ja luomisen henki, joka hallitsi voimataikuutta. Agares oli toisessa labyrintissa. Alma Torranissa hän oli mantikori-heimon päällikkö.

Ulkonäkö Muokkaa

Agares muistuttaa kettua, jolla on ihonaan krokotiilin suomuja. Kun kaikilla hengillä, Agaresilla on kolmas silmä otsassaan.

Luonne Muokkaa

Kuten muutkin henget, Agares osoittaa suurta arvostusta Aladdinia kohtaan, joka on magi. Agares asettaa etusijalle Solomonin muinaiset säännöt, mutta on valmis joustamaan niistä tarpeen vaatiessa.

Historia Muokkaa

Agares eli Alma Torranissa ja kuului kuningas Solomonin kamariin, Solomon loi hänet, kuten muutkin henget, rukhista.

Juoni Muokkaa

Small giana
Kesken!
Tämä artikkeli tai sen osa on keskeneräinen. Voit auttaa Magi Wikiä laajentamalla sitä.

Magnostadt-kaariMuokkaa

Aladdin vaatii Kouenia lähettämään sotilaansa takaisin, mutta koska tämä ei näytä uskovat tätä, hän kutsuu esiin Kouenin kolme henkeä. Agares ilmaantuu Astarothin ja Phenexin kanssa ja he yhdessä kertovat Aladdinille palvelevansa kuningastaan ja menneisyyden "suuren kuninkaan" uudelleensyntymää.

Kouen's Djinn horrified

Kouenin henget kauhistuneina.

Heti sen jälkeen Aladdin kutsuu myös Amonin ja Lerajen ja kaikki henget kysyvät, kutsuiko Aladdin heidät. Amon selittää tilanteen muiden henkien kuunnellessa. Agares, Astaroth ja Phenex pyytävät Kouenia olemaan olematta töykeä Aladdinille, kun Kouen tarttuu tähän ja käskee tätä, pelottavalla ilmeellä, kertomaan kaiken. Aladdin suostuu, mikäli Kouen auttamaan Meedion tuhoamisessa, ja kaikki henget näyttävät epäileväisiltä. Henget sanovat kuitenkin jättävänsä kaiken kuninkaan astioidensa käsiin.

Alma Torran -kaariMuokkaa

Kyvyt Muokkaa

SauvaMuokkaa

Kun Agares oli mantikori, hänelle annettiin muunneltu jumalsauva, jolla pystyi käyttämään vain yhden tyyppistä taikuutta.

TaikuusMuokkaa

Painovoimataikuus
  • Aug Al-Hazard (Maankuoren pyörivät raatelukynnet): Tämä on Agaresin jumalsauvallaan tekemä loitsu. Sillä voi hallita maata luodakseen suuria teräviä piikkejä, joilla pystyy lävistämään korkeallakin ilmassa olevia kohteita.
  • Agaresin metalliastia.
  • Reiän luominen.

Hengen kyvytMuokkaa

Kouen Ren oli Agaresin labyrintinvaltaaja. Kouen käyttää hänen painovoimataikuuttaan. Agaresin metalliastia on Kouenin oikean käden olkapanssari. Ainoa tiedetty kamarin jäsen Agaresin kamarissa on Kokuton Shuu.

Henkiasu: Kouenin hiuksista tulevat vapaat ja muistuttavat leijonaa, ja hän näyttää nuoremmalta. Hänellä on kaulassaa painava kaulakoru. Itse metalliastia muuttuu valtavaksi demonikädeksi, jossa on suomuja ja jättikynnet. Kouen saa myös hännän ja vyön, ja hänen vatsassaan on tumma tatuointi. Hän voi ampua käsistään valonsäteitä, jotka ovat tarpeeksi vahvoja, että niillä voi tehdä maahan reiän, josta tulee laavaa.

Trivia Muokkaa

  • Agaresin nimi on otettu teoksesta Clavicula Salomonis Regis, jonka ensimmäisessä osassa Ars Goetia listataan demoneita. Agares mainitaan toisena demonina, ja Magissa hänen labyrinttinsä on toinen.